نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۰+ جدول-راهبرد معاصر

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۰+ جدول

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ در حالی اعلام شد که نسبت به به روز گذشته با کاهش همراه می‌باشد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 13
کد خبر: ۱۰۱۹۴۰

به گزارش راهبرد معاصر، در هفته گذشته نرخ ارز دلار سکه طلا یورو نوساناتی را تجربه کرد که هم روند افزایشی داشت و هم کاهشی. قیمت و نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ نیز نسبت به روز گذشته تغییرات جزئی دارد. در ادامه این خبر نگاهی بر تغییرات قیمت روزانه ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۰که نسبت به اخرین روز گذشته روند کاهشی را داشته است.

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

 

قیمت دلار و ارز امروز 22 شهریور 1400

در صرافی های مجاز ارز آزاد امروز هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۷ هزار و ۲۵۱ تومان، هر اسکناس یورو به قیمت ۳۱ هزار و ۶۵۶ تومان و هر پوند انگلیس به مبلغ ۳۷ هزار و ۹۴۹ تومان خرید و فروش شد.(دوشنبه بیست و دوم شهریور هزار و چهارصد)

 

همچنین در صرافی های ارز آزاد امروز هر لیر ترکیه به مبلغ ۳ هزار و ۲۲۰ تومان، هر درهم امارات به مبلغ ۷ هزار و ۴۲۰ تومان، هر یوان چین به مبلغ ۴ هزار و ۲۴۵ تومان، هر دلار کانادا به قیمت ۲۱ هزار و ۵۷۰ تومان، هر ریال قطر به مبلغ ۷ هزار و ۶۱۰ تومان، هر دینار عراق به مبلغ ۲۰ تومان و هر دلار استرالیا به قیمت ۲۰ هزار و ۲۴۰ تومان خرید و فروش شد.(دوشنبه بیست و دو شهریور هزارو چهارصد)

 

در ادامه جدول آخرین لیست قیمت ارز و دلار آزاد امروز را مشاهده می کنید.

ارز قیمت (تومان)
دلار آمریکا ۲۷.۲۵۱
یورو ۳۱.۶۵۶
پوند انگلیس ۳۷.۹۴۹
لیر ترکیه ۳.۲۲۰
درهم امارات ۷.۴۲۰
یوان چین ۴.۲۴۵
دلار کانادا ۲۱.۵۷۰
ریال قطر ۷.۶۱۰
دینار عراق ۲۰
دلار استرالیا ۲۰.۲۴۰
دینار کویت ۹۱.۹۰۰
ریال عمان ۷۱.۱۵۰
دینار بحرین ۷۲.۴۵۰

 

قیمت طلا و سکه امروز 22 شهریور 1400

قیمت سکه و قیمت طلا امروز دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه و طلا، قیمت دیگر فلزات گرانبها مانند پلاتین و نقره و همچنین شاخص بورس نیز در جدول گنجانده شده است.

 

قیمت طلا و سکه دوشنبه 22 شهریور 1400

اونس طلا 1,792 دلار
مثقال طلا 50,130,000 ریال
گرم طلای ۱۸ 11,573,000 ریال
گرم طلای ۲۴ 15,431,000 ریال
سکه بهار آزادی 115,010,000 ریال
سکه امامی 120,840,000 ریال
نیم سکه 60,500,000 ریال
ربع سکه 36,500,000 ریال
سکه گرمی 22,985,000 ریال
انس پلاتین 954 دلار
انس پالادیوم 2,133 دلار
انس نقره 24 دلار
شاخص بورس 1,489,995 واحد

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و ارز دیروز 21 شهریور

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۶۴هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و۵۷۱ تومان است.

 

هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۸۱۹ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

 

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک میلیون و ۵۶۳ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و ۴۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

در بازار ارز هم‌اکنون، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۵۷۱ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۵۵۹ تومان، پوند انگلیس ۳۸ هزار و ۳۸۶ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۵۰۸ تومان اعلام شده است.

 

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار ۹۷۷ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۴۴۳ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۶۱۳ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۹۸۷ تومان اعلام شده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده